Wednesday, October 18, 2006

Studera mera

Har ägnat halva dagen åt att arbeta med grupparbetet i marknadsföringskursen som jag läser. Det är krångligt att göra ett grupparbete när man läser på distans det vill jag lova. Vi ägnar mycket tid åt att ta bort upprepningar och försöka få ihop alla delar till en. Överhuvudtaget är det ganska jobbigt att plugga. Jag hade inte riktigt räknat med att bebisen skulle ta såpass mycket tid... blåbär som jag var när det gällde bebisar. Trodde nog att jag skulle kunna ha tid att sitta vid böckerna på dagtid. Nu vet jag bättre och jag inser att jag inte har så mycket pluggtid som jag önskar, och inga korridorare att studera med eller rumskompisar som pluggar så mycket själva så att de ger mig dåligt samvete.. Utan nu har jag bara mig själv och min egen karaktär. Hehe. Nä, men det ska nog gå bra det här också. Ska bara rycka upp mig lite och ta fram plugghuvudet igen och skriva bra på tentan som är den 1a november. Och sen ska jag nog läsa extern redovisning på distans i vår. Det ni!

No comments: