Tuesday, November 28, 2006

Ventelo

Ventelo. Vilket jäkla blufföretag! Det ringde en tjej förra veckan och frågade om jag var intresserad av ungdomsrabatt på telefonsamtal. Hon berättade att jag kunde få ringa 25% billigare. Jag bad henne att skicka hem info så att jag kunde läsa igenom och sedan bestämma mig. Påtalade minst fyra gånger att jag inte var intresserad av att bli kund hos dem utan att ha fått mer info. Ok fine. Hon ville dock att jag skulle svara på några frågor innan hon kunde skicka papperen så att hon visste vad jag var intresserad av. Jag svarade. Idag kommer pappren och där står "välkommen som kund hos Ventelo"! Så irriterande. Nu sitter jag i telefonkö för att ringa dit och bråka med dem. Suck, sånt här tar så mycket tid och energi....

Uppdatering:
Nu är jag av med dem. Eller de är av med mig. Hon som svarade sa "varför har du ändrat dig, vill du inte vara kund hos oss längre?"... Öööööhhhh, jag har ALDRIG velat vara kund hos er... NIX registret nästa!

No comments: