Sunday, December 31, 2006

GOTT NYTT ÅR!

Så, nu är år 2006 till ända. Ett år som kan sammanfattas som mycket bra och mycket dåligt. Bra var såklart vår bebis och vårt bröllop, dåligt alla sjukdomar och dödsfall som drabbat vår familj. Nu hoppas vi på ett fint 2007.

Nyår firar den lilla familjen ensamma. Så skönt! Det är mannen, frun (känns fortfarande helt koko att kalla sig för någons fru) och bebisen. Nyårsmenyn bestod av följande:
Skagenröra och avokado på hembakt mörkt bröd
Fläskfile i orange sås med hasselbackspotatis
Ben n Jerrys glass

Bebismenyn:
Rotfrukts- och kalvköttspure
Fruktpure med youghurt (egentligen från 8 månader men vi tjuvstartade lite...)
Fri tillgång till smörgåskex och majskrokar.

Denna har jag snott från Hanna.
Årets bästa låt: Crazy- Gnarls Barkley. Den har verkligen satt sig på hjärnan. Dansant.
Årets bästa film: Holiday. Gå och se!
Årets resa: Har ju inte rest nästan något i år.. så det får bli Skagen i augusti.
Årets konsert: Iron Maiden i Globen i november
Årets man: Min man.
Årets kvinna: Min mamma som är världens bästa. Så stark och cool! Puss!
Årets bästa köp: Cykeln som jag ska susa fram på i vår.
Årets bästa blogg: Hanna (som jag snott denna av)
Årets plagg: Conversedojjorna
Årets värsta: Sjukdomar och dödsfall
Årets bästa: Min bebis! Underbara bebis!

Nu ska min crazy man och bebis ha en nyårsrevy för mig. De har övat och snart går ridån upp så nu måste jag sluta. GOTT NYTT ÅR!

No comments: