Wednesday, February 28, 2007

Uttag av bonuspoäng

Kom på att jag har 12.000 poäng på mitt Eurobonus kort som måste tas ut innan sista april, annars försvinner de. Samma sak gäller för min mans, min mammas och min pappas kort. Ok, fine. Vi kollade på nätet och tänkte att vi kan ju ta oss en liten tur till Köpenhamn. Ringde för att boka biljetter. Nähä, det går inte via telefon om man inte har en fyrsiffrig kod. Hade vi ju inte. Då måste man beställa den. Tar några dagar innan den kommer. Boka via internet går inte för mamma och pappa har inte den inloggningen som krävs samt att det går bara att boka en biljett i taget, hur vet man då att det finns fyra lediga biljetter på vald avgång? Suck. Krångel. Nu väntar vi på koden. När vi har fått den får jag ringa igen och hoppas på att det finns lediga biljetter kvar.

No comments: