Thursday, March 15, 2007

Min lista....

Har sett detta på flera bloggar och tyckte det var kul. Ingen har utmanat mig att göra detta så jag gör det på eget initiativ.

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag har ingen taktkänsla. Jag kan inte klappa händerna i takt utan att samtidigt titta på när någon annan gör det och följa den personens klapprörelser. Om jag tittar bort blir det genast i otakt. Att gå på aerobics och gympapass är inte att tala om för jag kan inte hänga med i rörelserna.
2. När jag läser magasin/tidningar bläddrar jag förbi alla modesidor för att de är så fruktansvärt tråkigt att kolla på. Verkligen trist.
3. Jag tycker inte om djur. Eller jag hade en katt en gång (i 17 år) och henne tyckte jag om. Sen hade vi en guldfisk ett tag men han dog när jag skulle ta hand om honom själv i några dagar. Men andra djur gillar jag inte.
4. Jag är helt addicted av resor. VARJE dag tänker jag på resor och vart jag ska åka härnäst och sen planerar jag det i huvudet och kanske surfar efter priser på nätet. Typ 90% av allt jag planerar blir aldrig av men det hindrar mig inte.
5. Varje kväll har jag nappinventering. Jag är lite besatt av lillens nappar. Vill inte att de ska komma bort så varje kväll lokaliserar jag alla och staplar på hög. Maken tycker jag är urkoko som håller på med detta och tyvärr blir ju han delaktig i sökandet mot sin vilja. Trots att jag gör detta så försvinner napparna ändå. :)
6. I love kakor och bakverk och efterrätter. Jag gillar både att baka dem och att äta dem. I 100 fall av 100 väljer jag en efterrätt framför en förrätt.

No comments: