Monday, April 09, 2007

4 saker....

Jag knycker såna här utmaningar hej vilt från andra bloggar.

4 jobb jag har haft. Nattportier, konferensmanager, butiksbiträde, ekonomiassistent
4 filmer jag kan se om och om igen. Beverly Hills Cop 1 och 2, Shawshank redemption och Dirty Dancing.
4 städer jag har bott i. Borlänge, Breda, Bromma och Vancouver
4 tv-serier jag brukar titta på. Shit vad svårt. Jag kollar ju inte på några. Men jag säger På Spåret, Idol, Reseprogram och Lyxfällan
4 platser/länder jag vill besöka. Japan, Kina, Tanzania och San Diego
4 websidor jag besöker dagligen. www.dn.se, www.yahoo.com, www.expressen.se, och alla möjliga bloggar
4 favoriträtter. Lax i alla former, stuvade makaroner och korv, gös, butter chicken
4 ställen där jag känner mig bekväm. Hemma, hos mina föräldrar, hos min mans familj och i sommarstugan

No comments: