Saturday, May 12, 2007

Nostalgi

För ett år sedan var det soligt. (Det är det inte idag. Idag är det kallt.) Då, för ett år sedan var jag till Götgatsbacken och köpte skor till Marcus och promenerade hem. Sen skulle jag träffa en kompis och käka middag i stan, men jag kände mig slö så hon och hennes kompis fick komma hit istället. Vi käkade middag på Indian Garden. Då började värkarna. Först bara lite smått, men vid 22-23 tiden på kvällen blev de onda och jobbiga. Kl 02 åkte vi in till SöS och 04.46 föddes vår lilla juvel Nils. Söta, fina lilla killen. Han är så cool och vi har så mycket kul ihop med honom. Vår pärla som vi såklart är mycket stolta över. Puss!

Sedan dess har dagarna och månaderna runnit iväg. Imorgon fyller han 1 år. Nedan finns ett collage med bilder från den 13:e i varje månaden senaste året. Översta bilden föreställer honom samma dag han föddes, sedan 1 mån-dagen, 2 mån-dagen osv. (Tack till Fredrik för hjälp med bilderna!)

3 comments:

Tove Kungsholmen said...

GRATTIS NILS!

Snodde förresten din idé o bloggade om dum-NK...

Anonymous said...

Grattis Nisse!!! Så fina bilder på dig den 13:e varje månad. Att inte jag var klok nog att göra nåt sånt med Alice....
Kram på dig!

annelie said...

Tack för gratulationerna!

Och ja Tove, NK är dumma. Var ska vi nu handla? Ge mig tips om du kommer på något bra!