Thursday, May 31, 2007

Branding

Kul grej som kanske säger lite om hur jag är som person?

ACCESSOARER
Väska: Svart stor skinnväska från Roots
Plånbok: Ingen plånbok utan liten korthållare från 10-gruppen
Solglasögon: Dior modell Thailandversion
TEKNIK
Mobiltelefon: Nokia
Tv: Panasonic
Dator: HP Laptop
BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: Savon de Marseille
Hårprodukt: Ingen
Huvudvärkstablett: Alvedon
Doft: Live by Jennifer Lopez
Hudkräm: I ansiktet ibland Boots gurkcreme. På kroppen ingen.
Schampo: Avida
Balsam: Avida
MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka
Vin: Rött.
Bröd: Mitt egna hälsobröd
Choklad: Vit toblerone eller Marabou
HEMMA
Säng: Ikea
Lakan: Marimekko
Porslin: Ikea, Hydman Vallin serien.
FÄRDMEDEL
Bil: Ingen
Flygbolag: SAS
Taxibolag: Taxi Stockholm
MEDIA
Magasin: Family Living och Mama
Tv-kanal: SVT, TV4
Dagstidning: DN
Sajt: blogger.com
ÖVRIGT
Frisörsalong: Mothårs
Bank: SEB
Cykel: Rex

4 comments:

Maria said...

Hm, Mothårs? Har du övergett Crew Cut? Själv är jag precis på G med att beställa tid hos Pia för helrenovering:)

Ludwig said...

Tjena! Längesedan jag vistade din sida, men nu är jag uppdaterad igen=)Skulle önska mig receptet på ditt hälsobröd vid tillfälle... (tror det är det där mumsiga som görs i form?) Vi får ta och boka in en dag för att träffas snart! Kram!

annelie said...

Maria: Jag har inte övergett Pia än, men jag ska. Tänker gå till Mothårs istället, det är ju så mycket närmare. Inget fel på Pia alls annars :)

Jenny: HEJ! Tänkte just på dig. Hur mår du? Ni kommer väl på partajet? Kram tillbaka.

Tove Kungsholmen said...

Åh, den var lite kul! Snor den sen när vi kommer hem från Frankrike. Nu MÅSTE jag packa...blä!