Monday, May 07, 2007

Många priser

Jag försöker boka vår sommarsemester. Det går inte så bra. Resebyråerna vill ha 12.000 pix per person för att flyga till Vancouver med två stopp i USA. Det är för dyrt. Nu har jag äntligen hittat att vi på egen hand kan resa för under 9.000 pix. Men det är krångel, många flygbolag inblandade. Jag vet inte hur många timmars timmar som jag har suttit och pulat med det här. Tar mycket tid och energi. Men vi kommer ju billigare undan! Nu lutar det iallafullafall att vi åker till New York och stannar där ett par nätter för att sedan åka vidare till Seattle och därifrån ta oss över till Kanada. Ännu billigare. Runt 6.500 pix tror jag att vi får det för. Då bokar vi första sträckan med Fritidsresor, otippat, och sedan vidare med American Airlines. Men än har vi inte riiiiiiktigt bestämt oss....

1 comment:

Maria said...

Jag tycker att den sista rutten lät jättebra. Billigare också, så får ni pengar över till andra saker;)