Wednesday, May 02, 2007

Modebloggutmaning

Vad heter du? Annelie
Vart bor du? Stockholm
När är du född? Juni 1977.
Beskriv din stil med 3 ord? Snabb, enkel, vardaglig
Vad innebär mode för dig? trender är kul
Vilka är dina favoritaffärer, butiker? Gina Tricot, Homerun, Naturkompaniet
Shoppar du second hand? Någon gång ibland men inte ofta
Vilken är din favoritdesigner? Ingen
Vad är din favorit i vår? . Ballerinaskor, tunikor.
Hur mycket shoppar du för i månaden? Varierar mycket. Men mellan 300-1500 kanske.
Dyraste plagget respektive billigaste? Dyrast. Min vinterjacka tror jag. 3500 kr. Billigast. Har massa billigt skrutt men min nya klänning för 17 kr är jag nöjd med. Thailandköp!
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Ja, det kommer nog att ligga på samma nivå.
Brukar du tröstshoppa? Ja, fast inte kläder. Hellre en bok, eller lite godis.
Högklackat eller lågklackat? Definitivt lågklackat, jag avskyr höga klackar. Fy, jag ser ut som en giraff.
Vilken är din drömväska? En fin stor North Face ryggsäck.
Vilket blir ditt nästa köp? En svart kavaj hoppas jag. Eller ett par till jeans.
Favoritblogg? Läser inga modebloggar, eller jo.. hon på Expressen ibland. Vad heter hon? Cecilia någonting?
Vilka är dina stilikoner? Har ingen stilikon, men inspireras av många. Olika från dag till dag.
När upptäckte du ditt intresse för mode? Det har jag inte upptäckt ännu.
Vad vill du jobba med i framtiden? Resor, människor, upplevelser och ekonomi.
Favoritplagg just nu? Svarta jeans.
Favoritaccessoarer? Halsband

Utmaning går vidare till Sofie och Maria.

No comments: