Wednesday, May 09, 2007

Trött. Nej aldrig.

Lilleman är aldrig trött. Han vill inte sova på kvällarna. It is driving us crazy. Han är så pigg. Alla andra telingar som jag känner till somnar vid 19-20 snåret. Inte vår gosse. Oftast runt 21.30-22 eller så. Det är typ en halvtimme innan jag lägger mig. Man har ju inte direkt mycket tid för sig själv. Hinner typ plocka undan i köket, lägga fram kläder till nästa dag och surfa lite. Sen tack och godnatt.
Och sen vaknar vi att han står och snackar i sin säng vid 06-tiden. Jag förstår inte hur han funkar. Hur kan han vara så pigg? När jag är så trött. Han sover typ en timme på dagarna, inte mer. Piggo!

2 comments:

Anonymous said...

Men Nisse då... Vad händer om ni provar lägga honom tidigt tidigt? Han bara står upp o gaggar eller? Jobbigt!

annelie said...

Japp, han sätter/ställer sig upp och är arg. Ibland sitter han och snackar men oftast blir han arg. Om han någon gång somnar så vaknar han efter en kvart, piggare än någonsin och vill upp och röja järnet....