Saturday, June 30, 2007

Bio

Igar var vi pa bio och sag "A mighty heart". Bra film tyckte jag. Marcus var trott, tva ganger var jag tvungen att putta till honom ordentligt sa att han inte skulle somna mitt i filmen. Att vi ar jetlaggade fortfarande och att vi har en unge som vaknar klockan fem varje morgon spelar nog in. Och att vi saklart inte ar vana att vara ute pa galej pa kvallstid ar nog en annu storre faktor. Nar filmen var slut var klockan midnatt och ingen buss kom och det sporegnade. Till slut fick vi ga pa nattoppen Shoppers Drug Mart och ringa en taxi. Kom hem mycket trotta. Ikvall har det ocksa regnat, men da satt vi under tak i hot tuben och drack ol och hade det bra. Nu ska jag sova. Godnatt. Imorgon har Joshua lovat oss amerikanska pannkakor med sirap till frukost. Ser fram emot det.


Update:

Såhär goda blev de. Fick receptet med mig hem. Nu ska vi bara köpa lönnsirap också!

2 comments:

Tove Kungsholmen said...

Härligt att vara ute och resa och najs med pannkakor. Ha en fortsatt trevlig resa!

Anonymous said...

Tjena min kära kollega!
Här rullar saker och ting på. Har hamnat i diskussion med HRG om flygbiljetter som plötsligt steg i pris på ACC Update - men , jag ska inte tråka ut dig med sådana saker. Hoppas ni har det jättebra och ät inte ihjäl dig på tårta nu! ; - ) Nä, nu ska jag gå och registrera DINA svarskort som rullar in KONSTANT (ingen vill åka på mina resor verkar det som he,he)Ta det soft och NJUT av er fina semester. Många kramar, Hanna