Friday, June 08, 2007

Soligt och muffins

Jag tycker att det är ljuvligt att vara i solen. Nu när jag jobbar har jag ständigt dåligt samvete för att jag inte hinner vara ute. Tar vara på varje sekund utomhus. Jag och Nils var och mötte min syster för typ en timme sen. Sååå skönt ute. Vi stannade vid Skinnarviksberget så att han fick krypa runt i gräset. Lovely. Imorgon ser också bra ut. 29 grader. Tur för mig då att jag ska ha kalas imorgon. Det är närmsta familjen som jag bjuder på födelsedagsmiddag. Har precis gjort matmuffins för första gången i mitt liv. Det luktar gudomligt, men kändes lite kryptiskt att röra ner lök och oliver i muffinssmeten. Ingen ville slicka skålen.

1 comment:

Maria said...

Mmm vad gott med matmuffins! Hoppas firandet blir kul och at du får massor av presenter. Kram