Wednesday, July 25, 2007

Jag mötte Lassie....

Såg det här på flera bloggar i våras och tänkte härmas redan då. Men glömde bort. Nu kom jag på´t igen so here it is. Fem påståenden varav fyra är sanna och en är falsk. Så får ni som läser gissa vilken som är påhittad.

1. När jag var gravid så frågade Mikael Wiehe mig vilken månad jag var i, och sen berättade han att han just blivit morfar.
2. Jag har varit på fest med Johan Elmander. Han bjöd på cider. X-cider.
3. Jag har skakat hand med Maria, sångerskan i Sahara Hotnights.
4. I Thailand så var jag på samma båtutflykt som Tilde de Paula. Hon dök, jag snorklade.
5. Jag har sålt kläder till Alan Rickman, han som spelat med i Die Hard och Harry Potter.

1 comment:

Maria said...

Kuligt! jag gissar på att Thailand och Tilde de Paula ska bort. Har jag rätt? KRAM