Tuesday, October 23, 2007

Annelie är....

Japp, hemma och VAB:bar idag. För att sysselsätta mig har jag googlat på "Annelie är". Kolla vilka sjukt roliga träffar jag fick upp (några av dem i alla fall).

Annelie är sympatisk och delar gärna med sig av sin energi.
Annelie är/tycker det är självklart att äktenskapet är förbehållet mellan man och kvinna..
Annelie är nyfiken på hur hon kommer se ut när hon är klar.
Annelie är stolt bronssponsor till Svenska Naturskyddsföreningen.
Annelie är utbildad undersköterska.
Annelie är irriterad för att jag har lagt märke til ett framträdande anus på en katt. (what?)
Annelie är Sveriges bästa lektionsryttare i hoppning.
Annelie är försvunnen.
Annelie är unik i sitt sätt att förmedla kunskap.

2 comments:

Tove Kungsholmen said...

Haha, den snor jag gärna till ngn fantasilös bloggdag, skitkul!

annelie said...

Knyck på du! Jag har också snott den av någon, men jag kommer inte ihåg vem, det var så länge sen jag läste det...