Monday, December 31, 2007

Årets bästa...

Årets bästa låt: Jag vet verkligen inte vilken låt jag ska välja. Där har varit många bra låtar men den jag kommer på nu är Apologize med Timbaland.
Årets bästa film: Blood Diamond. Köpte filmen i Thailand utan att ha någon som helst aning om vad det var för en film. Mycket bra.
Årets resa: Både Thailand och Nordamerika smäller så klart högt, men jag säger Nordamerika trippen i juni. Så wunderbar att komma tillbaka till Vancouver.
Årets konsert: Ingen, jag har inte sett någon. Vilken loser jag är.
Årets man: Lilleman
Årets kvinna: Min mamma som är världens bästa. Så stark och cool! Puss!
Årets bästa köp: Jag är kass på shopping, vet inte om jag köpt något bra. Eller jo, Ergo Babyn var bra.
Årets bästa blogg: Maria
Årets plagg: Tunika
Årets värsta: Miljöhotet
Årets bästa: Att jag har en finfin unge och en finfin man.

2 comments:

Tove Kungsholmen said...

Har fått utskick där Daglivs meddelar att de blir Coop nu till nyår. Allt ska vara likadant säger de dock.

Haha, det här skrev jag i eftermiddags men jag postar det nu. Jag har ett liv egentligen såhär på nyårsnatten! ;)

Gott nytt år!

Maria said...

Tack, så glad och överraskad jag blev:) Piggade upp en rätt snorig och hostig dag... Massor av kramar till dig min kära vän!