Friday, January 18, 2008

Tack för budgettips

Tack för budgettipsen nedan. Sparande ska jag absolut lägga in. Inte SL-kort. Förhoppningsvis kommer vi inte att behöva det då vi kommer bo nära mitt jobb och Marcus åker bil. Fast vi flyttar ju inte riktigt än förstås.

Mat och bensin kanske jag kan lägga med, jag hade mest tänkt mig en budget med fasta utgifter som jag kan fylla i vid varje månads slut. Känner nog inte att jag orkar sitta och räkna ihop alla kvitton varje månad, lättare att bara skriva av räkningarna och lägga in totalsumman.. Vi får se... Tack iallafall.

Update:
Hej igen. Jag kom på vad det är jag vill med min budget. Jag vill veta vad vi har för fasta kostnader varje månad så att vi kan ha en automatisk överföring till räkningskontot. Det är planen. Därför ska jag inte ha med mat och bensin.

No comments: