Tuesday, February 05, 2008

Frågerunda

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Vi bokade semesterresa till Sicilien. Och jag såg en bra film på bio.

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Lämnade på dagis och gick till tunnelbanan

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Pratade med mamma i telefon

Det sista du sa högt?

Var är din klocka?

Det senaste någon sa till dig:
Kaka, kaka, kaka

Vad har du druckit idag?
Mineralvatten, 3 koppar te

Vad var det senaste du åt?
Semla, fettisdagen idag ju!

Vad var det senaste du köpte?
Lite smågodis till bion igår.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun va?

Vad är det för väder hos dig nu?
Grått, regnruskigt

Godaste glassmaken?
Citron eller grapefruit sorbet

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja

Sover du tungt?
Nä inte särskilt. Men jag är nöjd.

Drömmer du mardrömmar?
Ytterst sällan.

Trivs du med ditt jobb?
Ja, jag stortrivs.

Favoritklädsel?
Jeans

Favoritlåt just nu?
Sahara Hotnights- men jag minns inte vad låten heter...

Vad ser du om du tittar till höger?
Ett fönster och mörkret därute

Vad gör dig glad just nu?
Min kiddo och att semestern är bokad!

Vad ska du göra härnäst?
Läsa Pippi-boken

Höger el vänsterhänt?
Högerhänt

Humör just nu?
Bara bra! Aningen för mätt bara.

Favoritgodis?
Geisha

Kläder just nu?
Brun kostym, randig tröja, svarta underkläder

Sommarplaner?
En vecka på Sicilien, liten roadtripp med camping i Sverige, landstället.

Hur många kuddar sover du med?
En

Spelar du ngt instrument?
Näe

Morgon eller nattmänniska?
Morgon

Vad är viktigast för dig?
Min familj, vänner, hälsa...

Är du kittlig?
Ja

Snarkar du?
Nä, inte vad jag vet.

Stjärntecken?
Tvilling

Äckligaste insekten?
Kackerlacka

Stökigt el välstädat?
Välstädat är trevligare.

Längtar du mest efter just nu?
Sommar

No comments: