Wednesday, March 26, 2008

Sångfågel

6 comments:

Anonymous said...

Ojojoj, vi är mäkta imponerade här nerifrån! vilken sång Nils!!! bravo!
//Grannarna

hanna said...

Jag dööör! Nisse är ju värsta sångbegåvningen!

Här får vi möjligen ur Frank "bä bä". Resten av sången får vi sjunga själva! :D

Anonymous said...

Oj, vilken stjärna!
Här är det mest "Här Titti, pommer faktis JAAAAAAAA" (Pippi Långstrump om du inte kunde lista ut det).
:)

Anonymous said...

Haha, ja jag instämmer i lovorden. Malcolm är på Franks nivå, och fixar typ 2 rörelser till imse vimse...

Kan inte fatta att de är lika gamla, jag är glad om Malcolm presterar sådär om 6 månader :D...

Anonymous said...

Han blir nog nästa Pavarotti??!!
Jag har hittat hit nu kul att se lite bilder på er mm.HAr lagt till er i favoriter nu så jag blir nog en frekvent gäst här.. Ha det Kram Kusin Lena

Anonymous said...

Fantastisk sång! Kan bara inte bestämma mig om han har fått sångbegåvningen från sin pappa eller mamma... ;D

/Jacob