Monday, October 06, 2008

Bebis i magen

Jag får rätt ofta frågan om vad jag tror att det är för kön på bebisen i magen, och om det känns annorlunda denna gång. Svaret är att det känns precis lika, jag mår likadant, har gått upp typ lika mycket i vikt, magen ser likadan ut. Enda skillnaden är att bebisen inte är lika livlig än så länge, Nisse kickade som bara den- och det gör inte den här. Så jag har absolut ingen aning om det kan tänkas vara en pojk- eller flickbebis.

Idag testade jag någon namnsnurra på nätet. Man skrev in föräldrarnas namn och fick till svar vad en kommande pojke eller flicka skulle heta enligt deras rekommendation. För vår del blev flicknamnet Jasmine och pojknamnet Jonny. Kan väl inte påstå att något av dem känns direkt lockande.

1 comment:

Anonymous said...

Lova att inte kalla barnet för Jonny!
Y-namnsbarn vet man ju hur det går för... ;)

Jacob