Wednesday, October 29, 2008

Listan

1. Var hittade du den här listan?
På någon blogg
2. Var är dina föräldrar födda?
Mamma- Västerås, Pappa- Avesta
3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Ingen aning, brukar inte installera grejor på datorn
4. Vilken är din favoritrestaurang?
Indian Garden i Hornstull
5. När badade du i en pool senast?
På företagsfesten på Hasseludden Yasuragi i augusti
6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Nej
7. Hur många barn vill du ha?
Tre
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Peter Gabriel
9. Har du bestämt dig för vad du ska göra i framtiden?
Njo
10. Vad har du för TV-kanaler?
De vanliga, jag brukar inte titta på några andra än 1,2,3,4 så jag har inte så mycket koll
11. Har du åkt moped någon gång?
Åkt ja, ägt nej
12. Har du busringt någon gång?
Ja
13. Har du fått felparkeringsböter?
Nej
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jag har hoppat fallskärm, visserligen tandemhopp, men ändå! Jäkligt kul, skulle absolut kunna tänka mig det igen
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Fiji och Nya Zeeland, Fiji ligger längst bort va?
16. Har du en egen trädgård?
Nej, uteplats och liten grön plätt
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Simpsons
18. Kan du alla orden i nationalsången?

Ja
19. Badkar eller duschkabin?
Vi har badkar
20. Vilken är den bästa film du sett senaste tiden?
Oj, såg Patrik 1.5 nyligen, den var bra
21. Favoritpizza?
Calzone
22. Chips eller popcorn?
Chips.
23. Vilken färg på läppstift använder du?
Inget
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej
26. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Marcus. Vi åt club sandwich på cafe Riddargatan 10.
28. Favoritchoklad?
Geisha
29. När åt du en hemodlad tomat sist?
I förrgår, vi har odlat massor!
30. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej
31. Är du bra på matlagning?
Nej, bättre på bakning
32. Klarar du att tanka själv?
Jo, det gör jag, men det är inte ofta jag gör det
33. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej
34. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola
35. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Ja, på hotell
36. Vad var det senaste du handlade?
SL-remsa
37. Har du kräkts offentligt?
Nej
38. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Kärleken
39. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja
40. Har du ringt något betalnummer?
Ja
41. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja
42. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Lilly- när hon föddes i januari
43. Hade du mycket hår som liten bebis?
Normalmängd antar jag
44. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Ett vanligt: "Hej du har kommit till Annelie. Jag kan inte svara just nu. Prata in ett meddelande efter pipet så ringer jag upp när jag får möjlighet". Tror jag...
45. Vad har du i din väska?
Dator med sladd, mobil med laddare, lypsyl, kreditkort, bilnyckel, passerkort
46. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Kollar på Nisse
47. Vad är du tacksam för idag?
Att jag känner mig lite piggare!

2 comments:

C a t r i n e & co said...

den här snor jag direkt! :-D
Inga bebiskänningar på gång??? Hoppas att du mår fantastiskt.

annelie said...

Knyck på du!

Ingen bebis ännu!