Monday, November 10, 2008

FK

Tänkte att det var hög tid att gå in på Försäkringskassans hemsida och begära föräldrapenning nu då. Givetvis funkar inte min e-legitimation. Surt som tusan. Vet inte vad som är fel, men jag läste att legitimationen har ett expiry-date. Jaha, och hur vet man när det datumet är då? Suck! Jaja, jag har ju tid att ringa dem imorgon.

Och så ska jag ringa Com Hem, mina största fiender. Vi har varit utan telefon i tio dagar nu och varje gång jag talat med dem så är det inga problemos alls, telefonen ska snart hoppa igång. Men inget händer!

4 comments:

Anonymous said...

Du kan ladda ner en ny e-legitimation, så funkar det igen!
Hände mig mig; jag tror jag fick gå in på min internetbank & fixa ny...

Anonymous said...

Tack för senast!! Mysigt med fredagshäng med pizza, lussebullar, lek och prat.
Det tog nästan 20 min för oss hem också, knappt faktiskt.
Jaha, så nu är du hemma!! Va skönt. Hoppas du kan njuta. vi hörs.
Kram

Anonymous said...

Tack för senast!! Mysigt med fredagshäng med pizza, lussebullar, lek och prat.
Det tog nästan 20 min för oss hem också, knappt faktiskt.
Jaha, så nu är du hemma!! Va skönt. Hoppas du kan njuta. vi hörs.
Kram

annelie said...

Cec: Tack för tipset, nu har jag gjort det och lyckats anmäla FP.

Cecilia: Tack själva, det var jättemysigt att ses. Nisse var sååå nöjd över att Alice varit här.