Tuesday, December 30, 2008

Bye bye 2008

Årets bästa låt: Just nu gillar jag Human med Killers skarpt.
Årets bästa film: Personligen har jag inte sett så många filmer, men Nisse älskar Mamma Mia så den ser vi stup i kvarten. Och för varje gång jag ser den blir den lite bättre- så det får nog bli mitt svar. Mamma Mia.
Årets resa: Berlin. Jag blev storförtjust. Sen är ju alltid New York ett säkert kort och där var vi i april.
Årets konsert: Ingen, jag har inte sett någon. Vilken loser jag är. Samma som förra året.
Årets man: Nils, min coola lille kille som är så smart och duktig. Helt otroligt vad han har utvecklats under året som gått.
Årets kvinna: Maria som är tuff och startar eget med lysande resultat! Way to go!
Årets bästa köp: Jaha, vad skulle det kunna tänkas vara då. Vad har jag köpt? Playstation kanske! Nej, nu vet jag. Bilen såklart. Den är superbra!
Årets bästa blogg: Catherines. Det händer så mycket i deras liv just nu, ny lägenhet och härlig liten Isabel vars liv jag följer på bloggen.
Årets plagg: Själv har jag ju mest traskat runt i mammakläder, nu älskar jag att ha vanliga jeans igen! Och stövlar utan klack har varit prima!
Årets värsta: Alla jäkla krig
Årets bästa: Att vi har fått en ljuvlig liten Svea till vår familj!

2 comments:

Catherine said...

Vilken ära till utmärkelsen! Tack! Kul att du tycker det är roligt att följa mig på bloggen! Sköt om er o gott nytt år på er hela familjen! KRAM

Anonymous said...

Tusen tack min vän!! Blev allt lite paff, men oj så glad:) KRAM