Sunday, March 22, 2009

Blåbär på gymmet

Jag har sett att det finns sådana här sprayvattenflaskor och små handdukar på gymmet. Folk går runt med dem och sprayar och torkar sig.

Idag var jag hemskt varmt och grabbade en flarra och sprayade för fullt i ansiktet för att svalka mig. I tron att det var vatten. Men det var det inte. I alla fall inte bara vatten. Snarare parfymblandat vatten. Jag fick hela munnen full och höll på att kräkas. Fick använda den lilla handduken till att spotta i istället för att torka mig.

2 comments:

Tove Kungsholmen said...

Det var inte rengöringsmedel då? Det brukar finnas på gym men jag har aldrig sett små flaskor som folk går runt och sprayar sig med...

Tycker det var kul i vilket fall, ser dig framför mig!

annelie said...

Haha, jag tror du har rätt Tove. Min syrra ringde nämligen också och påstod samma sak. Jaja, nu vet jag hur sånt smakar- inte gott!