Thursday, March 26, 2009

Hey, jag gynnar Bonnier

Jag har inte ansett mig själv som någon större läsare eller anhängare av magasin. Idag inser jag dock att jag prenumererar på fem tidningar.
Vagabond: Den har jag prenumererat på till och från i över tio års tid. Just nu har jag en prenumeration på ett år för 99 kr! Mycket förmånligt. Tidningen är bra, det är alltid schysst att drömma sig bort lite.
Mama: Också en drömma-sig-bort tidning med alla flådiga resor och prylar som jag ändå aldrig har råd med. Jag läser faktiskt det mesta i tidningen förr eller senare.
Family living: Den gillar jag, inredningstips i massor. Ibland är ju dock personerna och intervjuerna mycket snarlika de i Mama och det är ju lite surigt. Och sen stör jag mig också iofs på att både den och Mama är så Stockholmsfixerade.
Amelia: Fick första numret idag. Tycker att tidningen är tråkig men för 99 kr fick jag sex nummer av tidningen, två DVD-filmer (vilka vet jag inte- slängde bara in dem i ett skåp) samt en övernattning på hotell. Det var det sistnämnda som lockade mig, ska försöka boka upp den snart!
Leila Country Living: Fick första numret idag. Verkar trist. Jag trodde att den skulle bestå av mumsiga bakrecept- så var det inte! Kikar nog lite til i den senare men någon fortsättning tänker jag mig inte.

1 comment:

Tove Kungsholmen said...

Vad är det för fel på Plaza Publishings tidningar? ;)