Saturday, April 25, 2009

I en annan del av Bromma

av Martina Haag. Jag hade namnsdag för några dagar sedan och då kom Marcus hem med den här boken i present. Den var rätt kul, oerhört lättläst och någon timmes förströelse. Jag tror inte jag läst första delen "Underbar och älskad av alla", men jag har sett den filmen. Jag lånade ut den här boken till Johanna igår, och fick tillbaka den utläst redan idag.

Och idag har Marcus namnsdag och jag har inte köpt något. Bad wife. Jag var iofs på loppis och kollade på en jordglob, men så vill man ju att den ska lysa ordentligt och det kunde inte tanten garantera så det blev ingen business.

Däremot köpte jag två barnskor för 20 pix per styck och en Mamma Mu bok. Fast de var inte till Marcus.

2 comments:

Catherine said...

Åh, jag älskar Mamma Mu! Hon är ju störtskön! :)

annelie said...

Instämmer!