Wednesday, May 20, 2009

Bra brallor men jag vet inte om de är mina...

Imorse hittade jag ett par vanliga svarta byxor i garderoben. Jag drog på mig dem och tänkte "vad bra, det var längesen jag såg de här byxorna". Fast jag tyckte att de var rätt låga och tighta men ändå bra.

Men nu när jag har gått i dem hela dagen så inser jag att det kanske inte är mina byxor, jag känner nog inte igen dem riktigt när jag tänker efter. Och mina ben ser superkorta ut i dem. Men jäkligt sköna är de.

Kanske är det dina Catherine? Jag tänker att de kanske blev kvarglömda förra veckan? Eller är det någon annan som varit här och lämnat sina brallor?

2 comments:

Catherine said...

Det är ju mina! Jisses, glömde jag dom. Ni kommer ju till Götet snart så då kan du väl ta med dom är du snäll? :) Kram

Anonymous said...

Jag har också såna där, men hur skulle du fått tag i dem? Det är nog Catherines du stulit!
/Johanna