Tuesday, September 08, 2009

Godkänd

Äntligen. Har idag talat med ambassaden och fått göra en ny ansökan (fortfarande vet jag inte vad som var fel i den första) och den nya gick igenom! Känns helt underbart.

Dock blir det ingen USA-resa för mig nu, min grupp har ju redan åkt iväg. Snyft! Nä, faktiskt så känner jag mig helt ok med det. Det absolut viktigaste har varit att få veta att jag har en godkänd ansökan inför nästa gång jag ska åka och att jag inte är stämplad som terrorist eller något i det stora landet i väst. Känns så skönt.

4 comments:

Tove Kungsholmen said...

Tjohoo, grattis men synd att det inte blev nån resa? Varför gick den inte igenom från början?

annelie said...

Vet ej, fick aldrig något besked. Hoppas verkligen att nummer ett är makulerad nu....

Tove Kungsholmen said...

Det står ju...jag läste slarvigt!

Cecilia M said...

Vad skönt Annelie! Nu kan du andas ut.. du är inte avslöjad... ;-)