Friday, February 19, 2010

OS är i full gång!

Jag vaknar inte längre med ett ryck när väckarklockan ringer mitt i natten som jag gjorde de första gångerna. Jag börjar faktiskt bli van att mitt OS-fan till man går upp och kollar sport nattetid.

Själv håller jag mig till OS på dag- och kvällstid. Än så länge. Om Tre Kronor går långt kan jag tänka mig att gå upp på natten. Ikväll ska vi se Sverige- Vitryssland och spana efter min kusin med familj som befinner sig i publiken.

Annars är mitt OS-favvo just nu svenska OS-MÖSSAN. Är de inte fantastiska, mössorna!


Bild från Sveriges Radio.

3 comments:

Catherine said...

Ha ha ha, han är ju värre än Samuel. Han hälsar att han jobbar hårt för att komma upp till Marcus standard :) Längtar tills vi ses! Han en underbar helg! Kram på er allihop!

Maria said...

Håller med, mössan är mycket snygg!!!

Hade det inte varit för Molly så hade jag också suttit uppe på nätterna, men kroppen orkar tyvärr inte det nu...

KRAM

Världen är liten… said...

Mössan är döläcker!