Sunday, March 14, 2010

Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

Nisse är grym på att telefonera. Han svarar i telefonen 100% av gångerna det ringer här hemma och babblar gärna bort en stund med den som ringer, oavsett vem det är.

Han är också väldigt intresserad av att ringa upp folk och snicksnacka lite. Eftersom han kan en del telefonnummer utantill så brukar han ringa upp utan att vi vet om det. Och sen kommer han bara och dumpar telefonen i mitt knä och säger "nu får du prata". Imorse ringde han mina föräldrar för att prata lite och höra vad de gjorde. Han pratade med dem i 18 minuter innan jag fick luren, och mamma sa att hon fick knappt en syl i vädret för att han höll låda hela tiden.

3 comments:

Cec said...

Nisse är helt otrolig! Ska han bli författare, journalist, talk show-värd? Ord & bokstäver verkar vara hans grej, helt klart.

Tova said...

Haha! Så gulligt. Fascinerande när jag tänker att min grabb också kommer kunna prata en vacker dag... en egen liten person!

kramar

annelie said...

Han gillar att snacka, den saken är klar! :)