Wednesday, December 08, 2010

TV-analys a la Annelie

Marcus har återupptagit sin körsång. Detta betyder att jag allt som oftast har onsdagarnas tv-kvällar för mig själv. Ensam med fjärrkontroll, dator och gott fika - prima!

Följande tv-analyser har jag gjort på senaste tiden:

Så mycket bättre - Ett kanonprogram. Vi har suttit klistrad och sett nästan alla program. Vilka kommer med nästa år?

Bonde söker fru- Dramatiskt avsnitt idag. Final nästa vecka. Och den missar jag! För jag ska till Dublin, kommer hem på onsdag men hinner inte hem till finalen. Den borde väl finnas på TV4 Play ändå.

Idol- Yes, jag gillar ju alltid rockkillarna i Idol. Alltid annars har de åkt ut när det är 5- 6 personer kvar. Denna gången har Jay gått till final, han har varit min favorit sen jag såg hans audition. Läste att han ska sjunga Higher av Creed. Kan inte gå fel!

1 comment:

Therese said...

Han tränar inför bröllopet förstår jag! Bra!