Saturday, January 29, 2011

Härlig TV fredag

Vilket avsnitt av På Spåret det var igår kväll. Helt makalöst. Tre av mina bästa städer som var med.

Först Vancouver. Vi insåg ganska snabbt att det nog var Kanada, och på 8 poäng skrek Marcus "det är Vancouver"..

Sen Saigon. Den var lätt. Det finns inget annat ställe (förutom möjligtvis Hanoi) i världen som jag varit på där det finns så galet mycket mopeder och motorcyklar. Det är nästan komiskt. Vid varje trafiklyse står tre bilar när det är rött ljus och 40 mopeder.

Till sist Stockholm. Jag kände igen Västerås centralstation som resan började i. Då förstod jag att det var Enköping eller Stockholm. Enköping åkte vi sen snabbt förbi.


Fenomenalt bra!
Hur folk kan sitta och tita på Let´s Dance övergår mitt förstånd. Vad är det att se? Riktigt skräp alltså. Fy. När det finns På Spåret! Den dagen jag tittar på Let´s Dance - skjut mig!
Kolla här förresten Frågesport om På Spåret. MIn kollega utmanade mig på tio av dessa frågor. Riktigt svårt!

No comments: