Friday, January 14, 2011

Vecka två år tjugohundraelva

VECKANS BÄSTA:
Att min nya chef ger mig massa nytt spännande jobb och roliga utmaningar!

VECKANS SÄMSTA:
Att vi inte är riktigt framme vid vårt sparmål ännu, och därför inte kunde buda på det där finfina huset som vi ville ha!

VECKANS SKOJ:
Att mina braiga föräldrar vill bjuda oss på en semester i sommar! Cypern! :O

VECKANS TRISTASTE:
Åka bil i dåligt väder (t.o.r. Linköping)

VECKANS GRATTIS:
Till Therese och Matt som fick lilla sonen i månadags och till Lilly som fyllde tre år i fredags.

VECKANS ÖVERRASKNING:
Att Nils haka var så fin när plåstret togs bort. Det kommer bli topp det där!

VECKANS ÅH-NEJ:
Nils som på fredagkväll rusade runt hemma och plötsligt for in med full karriär med pannan först i kanten på Sveas docksäng. Vi trodde att det var dags för ny akutfärd. Men inget blod, lite gråt och pyttemärke.

VECKANS SKRÄCKIS:
Jag var i Oslo i tisdags. Flög över dagen. Grått och supermulet. Jag såg inte marken förrän precis två-tre sekunder innan planet landade. Fy, sånt är läskigt tycker jag.

No comments: