Sunday, April 03, 2011

Veckan som gått har följande hänt

* Kursen från måndag till torsdag på internat. Överraskade mig själv genom att gå upp klockan sju en av mornarna för att springa på bandet.... 1.3 km på 8 någonting minuter. Blev besviken på mig själv för att jag aldrig fattar att jag ska ta med mig schampoo när jag bor på hotell, litar alltid på det som finns där funkar. Stämmer aldrig, håret blir som en risbuske.

* Härligt på internatet var att bada tunna en av kvällarna, andas iskall luft och kolla på Finlandsbåtarna på väg in till stan.

* Allt fixat inför visum, nu är det bara att lämna in papperen, hoppas få godkänt, och sen är vi good to go inför Kina.

* Inte mindre än två små bebisar har sett dagens ljus i bekantskapskretsen. Torsdag morgon föddes Romeo i Göteborg, och för några timmar sedan kom Clara i USA. Härligt!

* Loppissäsongen är igång! Separat inlägg för fynden!

* Gjort kanske mitt första Tradera-köp någonsin. Jag brukar ju vara mer intresserad av att sälja, men nu har jag nog gjort ett fynd, kanske.... Återkommer med bild när varan har kommit!

No comments: