Friday, January 06, 2012

2012 objectives

Har ni några? Jag brukar inte ha, men nu när jag ska sätta mig och göra fotoboken för 2011 så inser jag att vi har väldigt få bra foton från året som gått. Så nyårslöfte är att ta mer bilder och att ta för vana att ta med sig kameran. Just alldeles nyss har jag fotat bilder i huset med Iphonen och sen försökte jag få in bilderna i datorn men det vet jag inte hur man gör så det blev inga bilder idag. Får ta nya med vanliga kameran istället och lägga in dem i datorn.

Nyårslöfte två, träning! Bör inte bli så svårt att vara bättre än 2011, då jag inte tränade något. Nu har jag köpt kort på Friskis och Svettis. Kör premiärpasset imorgon, tillsammans med Svea. Vi ska nämligen gå på Familjepasset, det borde väl även jag orka med... jag börjar lite lugnt med träningen :) och så får vi se om det är kul eller ej (antaligen inte.. men vi får väl se!)

1 comment:

Catherine said...

Tips-ladda ner blogger som en app o blogga med iphonen istället! Då laddar du upp de önskade bilderna från iphonen direkt! Ser fram emot att ses i februari! God fortsättning på er alla! Stor kram