Wednesday, March 28, 2007

Karameller är gott


Senaste dagarna har jag inte varit ett dugg hungrig när det blivit dags för lunch på jobbet. Jag som alltid är hungrig annars och ser lunchen som dagens höjdpunkt. Jag sa tidigare att jag skulle äta mindre onyttigt. Länk till detta uttalandet. Anledningen till att detta är brutet heter Fazer Mint. Vi har fått nytt konferensgodis på jobbet. Tidigare har jag inte ätit konferensgodis alls, och det är sant. Helt sant. Jag har bara varit inriktad på bakverken. Men de här Fazer Mint är så goda så att jag mumsar glatt i mig dem. Och sen så tänker jag att jag ska ju snart sluta här ändå, så nu kan jag äta fritt i några dagar och sen får jag bli striktare på att smaska i mig onyttigheter nästa vecka.
P.S. Det är inte bara jag som gillar dem. Jag hör positiva kommentarer från gästerna hela tiden och mina kära kollegor besöker mig mycket oftare på konferensavdelningen än vanligt.

No comments: