Sunday, May 20, 2007

Frågestund

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Nej
2. Hur äter du ett äpple?
Inte alls, sedan några år är jag allergisk mot många frukter.
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Ja, jag är hysteriskt rädd för kackerlackor. Huga. Men inte för spindlar och andra kryp. Bara kackerlackor.
4. Big Brother eller Sportnytt?
Sportnytt.
5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Ett gäng nya böcker
7. Resmål som fascinerar?
Japan.
8. Ditt senaste telefonsamtal?
Marcus, han undrade vart i Vasaparken som jag och Nils var, han kunde inte hitta oss.
9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Coldplay. Och snart fyller jag år ;)
10. Förrätt eller efterrätt?
Efterrätt
11. Bästa stunden på dagen?
Kvällsmys med te och slappa.
12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, SL-kort, nycklar.
13. E-post eller snigelpost?
E-post.
14. Den senaste komplimangen du fick?
Åh, det kommer jag inte ihåg. Men det var nog från min man, och det var nog idag. Eller igår. :)
15. Senaste gången någon skällde på dig?
Maken skäller jämt och ständigt för att jag ställer min väska i hallen (och inte ställer undan den) och att det sen är fritt fram för lilleman att plocka saker ur den.

1 comment:

C a t r i n e & co said...

börjar i augusti med en porträttfotograferingsutbildning i Härnösand! Sedan blir det järnet fram till november. Ser verkligen fram emot att få jobba!!! :-D å med min hobby dessutom. lyxigt.