Sunday, May 20, 2007

LAS VEGAS!

Har inte skrivit på några dagar. Det betyder inte att jag inte har haft något att skriva om, utan snarare att jag har haft så fullt upp så jag inte har hunnit.

Igår hade vi det sista 1-års kalaset, denna gången för mina föräldrar och syster med pojkvän, eftersom de inte kunde komma förra helgen. Många fina presenter blev det. Tack så mycket! I natt sov sen mina föräldrar här och nu i morse flög de på en enveckas tripp till Las Vegas. Resan till Vegas fick min mamma i 60-års present av mig och min syster. Överraskningsresa. Hon blev mycket förvånad när hon fick reda på var resan gick, hon hade tippat på Göta Kanal eller möjligtvis charter till Turkiet. Hoppas de får det härligt. Men de får det nog. Värme och goda drinkar vid poolen är en vinnande kombination.

No comments: