Monday, March 30, 2009

Bästa paret

När vi gifte oss så placerade vi Marcus kompis Magnus och min kompis Rebecka bredvid varandra vid middagen. Vi tänkte att de passar bra ihop och båda var singlar, ja ni vet, lite matchmaking sådär. Men typ en vecka före bröllopet så träffade Rebecka en annan snubbe så hon var väl nykär och inte intresserad av sin bordsherre.

Men så förra sommaren träffades de på ett uteställe, Rebecka (nu singel) och Magnus. De kände igen varandra men visste inte var de hade setts, så de var tvungna att dansa ett par danser innan de kom på det. Och sen började de dejta, och nu är de ihop och bor ihop och är jättefina!

Och sen de blev tillsammans har Rebecka frågat om vi inte har några bilder på dem tillsammans från bröllopet. Vi har inte haft någon särskilt bra bild. Men så förra veckan kom min kusin (hon hade med sig många bra saker) med några bilder. Och se, där fanns en fin bild på Rebecka och Magnus (de i mitten)- första mötet! :D

3 comments:

Rebecka said...

Tack söta ni för att jag träffade mannen i mitt liv!

Magnus said...

Och jag har träffat kvinnan i MITT liv!

annelie said...

Haha. Vad gulliga ni är! :D