Thursday, August 13, 2009

Må-bättre-mål!

Ett:
Ha med matlåda till jobbet. Äta i restaurangen max en gång per vecka.

Två:
Träna på jobbets gym.

Tre:
Cykla till jobbet.

Status:
Har haft med matlåda varje dag. Det har funkat bra. T.o.m idag när jag bara hade med fil och müsli så var det gott (och sen fick vi cheesecake på eftermiddagen när vi hade en avtackning...prima!, gjorde nog att fillunchen kändes lättare- annars kanske jag hade blivit superhungrig på em)
Idag var jag på gymmet första gången. Crosstrainade lite och körde mitt träningsprogram som jag fick av PT:n. Dock hade jag glömt både strumpor och deo så det var inte tiptopträning, snarare lite sunkträning.
Cyklar inte. Jag kan bara inte med att sätta mig på cykeln. Jag tar bilen. Får se hur det blir nästa vecka.

2 comments:

Catherine said...

Bra målsättning! Vad fick du för träningsprogram av PTn? Ha en skön helg! Kramar

Anonymous said...

Lycka till.Själv ska jag i en klänning nu på lördag. Bara det att bysten på klänningen är för trång:-(( Jag går å simmar äter nyttigt å håller på. Kusin Vitamin