Tuesday, October 26, 2010

Jackpot!

ICA har ju någon sorts tävling nu. Köp ICAs egna varor och vinn presenter.

Idag var Marcus på ICA och köpte sig lite lunch. När han betalade hojtade kassörskan att "nämen oj, du har ju vunnit på lotteriet". Marcus blev så klart taggad och trodde att han hade vunnit något kul, en resa, en bil eller något. Så kollade tanten vad han hade vunnit, och det visade sig vara en burk krossade tomater! Vad är det för skitvinst? Jag höll på att skratta ihjäl mig när han berättade. Då är det väl lika bra att inte ha någon vinst alls, jag kan tänka mig att en del blir sura över den typen av vinster. Haha.

6 comments:

Tove Kungsholmen said...

Men bra att det var tetra iaf så han slapp bisfenolet!

Alma said...

Fantastiskt kul ju!

Jag har hittat hit nu, till din trevliga blogg. Hoppas förstås på en och annan bild på Linköpingsfamiljen och lämnar en blogglänk i utbyte.

// Mias Anna

Klankis said...

Ha! Jag vann bacon. Ska vi byta?

Cecilia M said...

Hahaha, nä. Det måste va ett skämt.

annelie said...

Sanslöst dåliga priser!

Tove: Vet ej om det var tetra han vann, men det var den bilden jag hittade när jag googlade fram en.

Alma: Kul, jag har minsann hört om din resa! Ska genast kolla din blogg!

Klankis: Ja tack, bacon smäller högre än krosstomater.

Cecilia: Trodde vi också :)

Världen är liten… said...

Ha ha, gu så tamt! Det är väl bättre man får 1% rabatt på sitt inköp eller liknande.