Thursday, October 21, 2010

Veckans recensioner

Carte d´Or:
På hemsidan står det så här: Krämig vit chokladglass med trädgårdsbärssås (jordgubbar, hallon och björnbär) och flarn av vit choklad Vet ej om jag skulle beskriva den så, snarare sliskig glass som är god om man tar lite av den. Äter man för mycket blir man lätt illamående. Dessutom har jag lite svårt för glass när det är ruggigt och kallt ute, jag vill att det ska vara varmt så att glassen blir lite läskande.

The kids are alright:
Bra film, men den var inte som jag trott. När jag sett trailern så har jag fått uppfattningen att det är en komedi, men det var det inte direkt. Men den var bra ändå, oväntad - ingen som vi i Bioklubben brukar se. Och så gillade jag Mark Ruffalo, han var bra.

1 comment:

Catherine said...

Hoppas ni mår bra o har en mysig helg. Här ösregnar det så det är mys-pys som gäller. Jo, jag o Therese åkte vid 15.00 från Göteborg ner till Ullared. Det var inget stress alls utan vi hann med det vi skulle. Dom har ju öppet till 20.00 på vardagkvällar vilket är bra. Då slipper man folkmassan. Hälsa familjen. Kramis